Saturday, June 5, 2010

Mini pelamin untuk majlis bertunang; Pakej bertunang Jamilah.


Agak lama saya tak contact Kak Dee, namun prinsip saya jauh dimata dekat dihati. Kami amat rapat sewaktu kami sama-sama di Sutra jingga dulu. Baru- baru ni Kak Dee telah mnghubungi saya, rupanya adiknya Jamilah dah nak bertunang. Tempohnya tak lama, sebulan je lagi. Kami pun bertemujanji, rupanya majlis bertunang ni Kak Dee yang sponsor sepenuhnya maka saya pun menawarkan harga pakej yang amat berpatutan untuk mereka, kira punya kira saya pun rangkakan satu pakej untuk mereka yang saya namakan.....
Pakej pertunangan Jamilah
  • sewaan baju kurung moden lengkap bertudung net
  • solekan bertunang
  • mini pelamin berhias bunga tiruan
  • mini sesi fotografi
Harga RM1500

Oleh kerana Jamilah adalah adik teman baik saya, maka saya telah menyiapkan sepasang kurung moden semi-lace berkorset untuk bakal pengantin, ini kira macam hadiah gaklaa.. Suami saya pula selaku jurugambar telah sudi untuk merakam beberapa shot gambar Jamilah di Taman Tasik Hulu Ampang yang tak jauh dari tempat kami, inilah hasilnya...