Sunday, November 14, 2010

Pakej perkahwinan tema hitam dan putih; impian Ina dan Izan





Di Lamari semua bakal pengantin adalah istimewa bagi kami, kami hargai peluang dan kepercayaan yang diberikan untuk sama- sama mencipta kenangan yang paling istimewa untuk mereka. Ina gadis manis dari Klang Gate ini pertama kali datang menemui saya bersama ibunya Umi. Mereka telah punya tema dan konsep yang diinginkan, tema moden English dan warna hitam, putih serta kelabu menjadi pilihan. Dengan bajet yang sederhana saya cuba memenuhi impian mereka dengan sebaik mungkin.

Dalam tempoh kami sama-sama  membuat persedian, sungguh banyak cabaran yang datang menguji Ina dan Umi, tapi itu semua tak menjejaskan kasih sayang antara kedua pasangan ini. Pakaian sanding songket dan lace yang diinginkan oleh Umi dan Ina saya siapkan sebaik mungkin, walaupun harga yang telah dijanjikan terpaksa saya kurangkan lagi. Pada hari majlis, wajah Ina tampak manis berseri-seri, hanya Allah dan kami-kami je yang tahu cabaran2 yang telah kami sama-sama hadapi dalam tempoh membuat persiapan hari istimewa ini. Walaupun serba sederhana keluarga Ina serta suaminya tampak gembira dan berpuas hati. Majlis berjalan lancar, meriah dengan kehadiran saudara mara serta teman-teman. Disini saya dapat saksikan ikatan keluarga yang rapat, sesuatu yang tak dapat ditukar ganti dengan wang ringgit. Ucapan terimakasih yang ikhlas dari mereka amat bermakna bagi kami, ia bagaikan satu lagi trophy peribadi yang akan kekal tersimpan dalam hati kami. 

No comments: